Molodist Kyiv international film festival

Новий Toyota RAV4 Plug-in Hybrid ― розпочато приймання замовлень.

Новини Toyota
Діє до 30 квітня 2021 р.
Дата публікації: 25 березня 2021 р.
rav4_plug_in_hybrid

Toyota представляє новий автомобіль RAV4 Plug-in Hybrid. РОЗПОЧАТО ПРИЙМАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ

 

Toyota представляє новий RAV4 Plug-in Hybrid ― флагман лінійки гібридів бренда, який забезпечує оптимальне у своєму класі поєднання потужності та екологічності. При розробці RAV4 Plug-in Hybrid Toyota застосувала передовий досвід в області гібридних технологій. Це дозволило створити не лише потужний, а й більш ефективний автомобіль. За результатами випробувань за циклом NEDC, викиди CO2 моделі становлять 27 г/м, а витрата пального ― 1,2 л/100 км (у комбінованому циклі NEDC).

  1. ПРОДУКТИВНІСТЬ І ТЕХНОЛОГІЇ

Щоб збільшити потужність RAV4 Plug-in, а також забезпечити більший пробіг та швидкість у режимі електромобіля, інженери Toyota оснастили модель кращим двигуном разом із більшим акумулятором та інвертором.

Максимальна вихідна потужність установки разом із 2,5-літровим гібридним двигуном Dynamic Force* становить 306 к.с./225 кВт. Завдяки цьому автомобіль розганяється від 0 до 100 км/год за 6,0 с. У режимі електромобіля RAV4 Plug-in розганяється від 0 до 100 км/год за 10 с.

2,5-літровий двигун Dynamic Force*

Гібридний двигун RAV4 Plug-in є покращеною версією 2,5-літрового двигуна Dynamic Force, встановленого в гібридній моделі. Завдяки можливостям електричної системи новий двигун забезпечує більшу потужність і крутний момент.

4-циліндровий 16-клапанний двигун DOHC із робочим об’ємом 2 487 см3, що працює за циклом Аткінсона, оснащено інтелектуальною системою Dual VVT-i (з електронним управлінням), системою зміни фаз газорозподілу та системою D-4S (із безпосереднім/розподіленим впорскуванням). Хід поршня завдовжки 103,4 мм та високий ступінь стиснення 14,0:1 допомагають підвищити потужність та зекономити пальне. Максимальна потужність 185 к.с./136 кВт досягається при 6 000 об/хв.

Гібридна система включає фазу автоматичного прогріву, щоб захистити бензиновий двигун від надмірного зносу, який може виникнути при регулярному запуску холодного двигуна під час руху на високій швидкості. Спочатку потужність обмежена, а потім поступово збільшується. Про необхідність прогріву двигуна водія попереджує синій значок на панелі приладів автомобіля.

Нова гібридна система

Toyota розробила потужну гібридну систему для RAV4 Plug-in Hybrid. Для цього виробник застосував компактні та легкі компоненти гібридної технології четвертого покоління, представленої у RAV4 Hybrid, та оновив їх, аби забезпечити максимальну продуктивність.

У RAV4 Plug-in Hybrid режим електромобіля встановлено за замовчуванням: водій може проїхати на самій електротязі близько 75 км (за циклом WLTP) при повному заряді акумулятора. Цей показник перевищує розрахункову середню відстань, яку європейці долають від дому до роботи та назад. Автомобіль також може розвивати швидкість до 135 км/год винятково на електротязі (без запуску бензинового двигуна).

RAV4 Plug-in оснащено новим літій-іонним акумулятором, енергоємність якого збільшена до 18,1 кВт*год. Він містить 96 електроелементів та має номінальну напругу 355,2 В.

Акумулятор розташований під підлогою автомобіля, що дозволяє знизити центр ваги та не порушувати простір багажного відділу чи салону. Елементи охолоджуються за допомогою холодоагенту із системи кондиціонування.

Блок управління потужністю також зазнав певних змін. Було додано підвищувальний широтно-імпульсний перетворювач, що дозволило збільшити силу струму. Завдяки цьому високовольтний акумулятор виробляє більше енергії. Перетворювач DC-DC тепер є меншим, тихішим та ефективнішим, а крім того, краще охолоджується. Він розташований під задніми сидіннями, займаючи менше місця в салоні.

Передній електродвигун видає 134 кВт (проти 88 кВт у RAV4 Hybrid); потужність заднього двигуна залишилася на рівні 40 кВт. Завдяки електромотору гібридний двигун може працювати на низьких обертах. Це забезпечує зниження рівня шуму та вібрації у RAV4 Plug-in Hybrid.

Режими водіння

RAV4 Plug-in Hybrid пропонує чотири режими водіння:

  • режим електромобіля (EV) ― за замовчуванням;
  • режим гібрида (HV);
  • автоматичний режим HV/EV;
  • режим зарядки акумулятора під час руху.

За замовчуванням RAV4 Plug-in працює у режимі електромобіля навіть при інтенсивному прискоренні. Коли запас ходу на електротязі закінчується, автомобіль автоматично перемикається в режим гібрида. Це ключова перевага RAV4 Plug-in Hybrid, яка стала можливою завдяки розробці системи Plug-in на основі гібридної технології Toyota.

Водій може активувати режим гібрида на початку поїздки, а у разі потреби ― переключитись у режим електромобіля, наприклад, при в’їзді в місто.

Автоматичний режим EV/HV активується, коли автомобіль потребує додаткової потужності, наприклад, при різкому прискоренні. Після цього відразу відновлюється режим електромобіля.

Режим зарядки допомагає відновити рівень заряду акумулятора, коли він занадто низький для функціонування у режимі електромобіля. Для цього використовується енергія, згенерована двигуном.

Система послідовного перемикання передач підкермовими пелюстками дозволяє водієві гальмувати двигуном. Додаткову допомогу надає система Deceleration Assist Control**, яка автоматично збільшує гальмівний момент приводного двигуна при гальмуванні на спуску. Це забезпечує більш плавне водіння та менш інтенсивне використання гальм.

Система кондиціонування повітря з тепловим насосом

RAV4 Plug-in оснащений високоефективною системою кондиціонування повітря, що забезпечує комфорт у салоні. Вона застосовує насос, який вбирає теплову енергію з повітря ззовні, щоб нагріти салон.

Ефективна система кондиціонування включає функцію клімат-контролю S-FLOW, що скеровує нагрівання та вентиляцію лише на сидіння водія та пасажирів спереду і позаду. Її ефективність регулюється згідно з вибраною температурою, температурою у салоні та кількістю сонячного світла всередині автомобіля. Ця система також заощаджує енергію завдяки вимкненню функції осушувача повітря.

  1. ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД КЕРМУВАННЯ

Завдяки розташуванню силової установки, зокрема високовольтного акумулятора під підлогою, центр тяжіння у новому автомобілі знижено ще більше. Це посилює стійкість управління автомобілем і створює неймовірне відчуття від водіння. Платформа GA-K забезпечує невелику вагу RAV4 Plug-in Hybrid та високу жорсткість кузова, а також гарантує впевненість кермування. На нерівних поверхнях автомобіль демонструє високу керованість і стабільність, швидко реагуючи на дії водія.

 

Режими водіння

Водій може перемикати режими водіння NORMAL, ECO і SPORT, аби налаштувати продуктивність відгуку на педаль акселератора згідно з власними уподобаннями та умовами руху (режим SPORT адаптується як до прискорення, так і до уповільнення автомобіля). Цей вибір можна зробити у будь-якому з чотирьох гібридних режимів.

3. БЕЗПЕЧНЕ ТА ЕФЕКТИВНЕ ЗАРЯДЖАННЯ

Простота зарядки — ключова необхідна функція будь-якого електромобіля. RAV4 Plug-in Hybrid гарантує ефективне заряджання до 100% усього за 2 год. 45 хв. Автомобіль оснащений швидкою зарядкою до 6,6 кВт, що не впливає на термін експлуатації акумулятора. У стандартній комплектації наявний 7,5-метровий кабель Type 2 Mode 2 для підключення до джерел живлення на 10A у житловому будинку. Таким чином автомобіль можна зарядити за 8 годин.

Розетка для зарядки автомобіля розташована на задньому правому крилі й оснащена кришкою, що автоматично блокується та розблоковується разом із дверцятами автомобіля. Роз’єм має захист від перегрівання, а також індикатор, що відображає процес заряджання і його завершення.

 

Ще більше вражаючих фактів про RAV4 Plug-In Hybrid у тест-драйві від Сергія Волощенка.

* Значення вказане умовно та може незначною мірою відрізнятися від робочого об’єму двигуна. Більш детальна інформація наявна в офіційних дилерів Toyota.

 ** Наведені тут і далі електронні системи є допоміжними та за жодних обставин не можуть замінити водія, який завжди є відповідальним за безпечне керування. Перед початком руху водій повинен ознайомитися з експлуатаційною документацією та впевнитися в безпечності обраного прийому керування.

 *** Наведені тут і далі назви комплектацій та кольорів кузова/салону є суто умовними, використовуються винятково заради зручності в розподілі наборів параметрів автомобіля та можуть відрізнятися або бути відсутніми в інших документах або матеріалах.

!
До порівняння можна додати лише 3 автомобіля